John Deere 2040 S - storingen en drukverlies
hallowe hebben sinds kort een probleempje met onze jd 2040s nl.een hydrolisch drukverlies. soms als je aan het rijden bent en je laat de trekker effe draaiend staan en daarna wil je er weer mee rijden valt je servo weg en ook heb je soms niet genoeg druk om de ventielen achteraan te bedienen. dit begon allemaal deze winter en we dachten dat het met de kou te maken had maar het duur nu al 5 maand en we maken ons zorgen. weet iemand wat dit kan zijn want ik ben al te raad geweest bij verschillende dealers en ze weten niet wat het is behalve 1 en die zei dat het een drukverlies zou kunnen zijn in de hi-lo maar daarvoor moet ie in 2 stukken helemaal en ik wil me dat werk besparen dus wil ik eerst weten wat het is voor ik hem helemaal opengooi
iemand raad of hulp LAAT HET ME DAN AJB WETEN!!!
want ik ben ook ten einde raad.
mvg
jd is the best.
Wellicht gerelateerd
John Deere 2040 S - Informatie gevraagd over deze tractor
9mnd geleden - Hallo, Heb onlangs deze John Deere 2040s gekocht bij een veiling, weet iemand iets over de geschiedenis van deze trekker? Stond te koop bij Tolhoek Machinery in Scharsterburg. Alle informatie is welk… |
De beste boeren staan aan wal
De agrarische sector staat bol van de ontwikkelingen. Op boeren.online worden er tientallen nieuwsberichten besproken en kennis gedeeld. Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!
Laatste reactie
Reacties
als dat allemaal in orde is, is het een kwestie van meten hoeveel liters de pomp in de achterbrug naar voren pompt. en dat kunnen ze bij je dealer wel. Met 100% zekerheid een oorzaak aanwijzen zonder echt te meten zal waarschijnlijk niet gaan.
even een paar voorbeelden als het het filter en de zeef niet zijn wat meneer bos toeligt
Heb je stuur bekrachting en deze reageerd schoks gewijs heb je kans dat de pomp in de versnellingsbak kapot is ,de pomp in de versnellings bak voorziet eerst de olie aangedreven delen van olie en wat er over blijft na het filter gaat naar de pomp onder de tank om druk op te bouwen voor de hydrauliek.
Heb geluk gehad er zat alleen een filter verstopt vernieuw eerst maar de papierfilter en maak de nylon dwars filter maar eens schoon dan is het misschien al opgelost.