International 856 XL - Meer diesel uit deze pomp?

Hoe krijg ik meer diesel uit dit type pomp? Iets kietelen zeg maar, voor meer PK
Industry Flights

Bijlages

(klik om te vergroten)

(klik om te vergroten)

(klik om te vergroten)

Reacties

+2
casejxu115
Vanuit dit aanzicht gezien. moet je het boutje hebben rechtsboven. Dat boutje is geborgd met sleutel 13. en met de platte schroeven draaien indraaien, (beginnen met 1 slag ?)
Volgens mij zit er nog een busje op de draad geknepen ( extra borging ) deze er voorzichtig van af halen. als je te veel in draait zal de motor al uit zn eigen langzaam beginnen op te toeren. Doe dit dus ook maar met draaiende motor.

Groet Hans
Industry Flights
@casejxu115 deze bedoel je voor extra diesel/pk Hans? Verder geen extra toeren verstelling oid?

(klik om te vergroten)

+1
geertyb0y
@Industry Flights dat is de goede ja
+1
Industry Flights
@geertyb0y top! Dank je wel 👌🏻💪🏻
+1
stephan-inter
@Industry Flights
indraaien tot motor in toeren begint te klimmen. Dan een x goed had geven. Zakt toeren tal nog snel terug staat hij zo goed als maximaal
Welten
Deze pomp is al ooit vervangen of niet. Normaal zit hier een andere bosch pomp op toch?
Industry Flights
@Welten klopt, origineel zit hier een pomp op gelijk aan bij de 744, met een plunjer. Bij die kun je hem verstellen bij de stopzetter.
+1
county854t
Deze pomp is gewoon origineel voor n 856. Die pomp is inlaatdruk gestuurt en dat is een pomp van n 744 niet. En de kans is aanwezig dat deze pomp wat meer opbrengst heeft.
« Terug naar discussielijst

De beste boeren staan aan wal

Hebben de trefwoorden pomp en opvoeren geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!