International 844 S - Spatborden los of vast ?

Ik heb de achterband van mijn inter afgehaald, maar toen zag ik dat deze bouten niet aangedraaid waren . Hoort dit zo of moeten ze aangedraaid zitten ?

Heeft dit misschien te maken gehad hebben met het trillen van mijn cabine ?
Krijn walstra

Bijlages

(klik om te vergroten)

Reacties

Klein Rot
@Krijn walstra
Ja die moeren horen goed vast te zitten.
roscho
Ik heb zo'n idee dat daar nog een rubberplaat tussen hoort te zitten. Anders zouden die bouten veel te lang zijn, of ze zijn een aantal slagen uit het asstuk gedraaid. Ik vermoed dat deze bouten door het rammelen dermate beschadigd zijn dat je ze niet opnieuw kunt gebruiken.
1046
Hoort zo
Daaronder zit een een moer waar die mee vast zit. In t midden is een rubber demper geplaatst. De bovenste moer is de maximal hoogte van de "vering"
roscho
@1046 Als ik goed begrijp, veert hij op dat rubber en dienen de draadeinden enkel als geleider en om te zorgen dat de cabine er niet af vliegt. Maar als die plaat de hele tijd langs dat draadeind schuift, slijt dat dan niet als de ziekte?
+1
1046
@roscho gaten zijn ruimer
« Terug naar discussielijst

De beste boeren staan aan wal

Hebben de trefwoorden spatborden geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!