Deutz-Fahr DX 85 - help hef deutz zakt en schiet weer omhoog hoe kan dat?
Hallo ik moet dringend weten hoe het kan dat de hef stotterd van me deutz hoe kan dit te weinig olie misschien? Mvg m scholtenDe beste boeren staan aan wal
De agrarische sector staat bol van de ontwikkelingen. Op boeren.online worden er tientallen nieuwsberichten besproken en kennis gedeeld. Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!
Laatste reactie
Reacties
Men noemt het inwendige lekkage. Mits het wat binnen de perken blijft kan het weinig kwaad. Irritant is het zoveelstemeer.
Oudere series van met name Massey-Ferguson (of Ford 1000-serie) spanden wel zo'n beetje de kroon met dit verschijnsel maar konden er zeer oud mee worden.
AANVULLING: Eerst de olie maar eens goed op peil brengen.
Je kan ook iemand afleiden teidens het oliepiilen. Dan kreig je een verkeerd pijluitslag en weet de man weer niet of hei juist gepijld heeft.
Als je de pijlstok weet te vinden kan je keiken hoe hoog het pijl moet zein.
over de weg zakt die van ons net zo hard omlaag als dat ie omhoog gaat
Dat klopt als een hamer, die mensen hebben de boog gespannen en weten niet waar de peil in moet.
Ijgenlleik fein als deze personen beter zouden keiken .
Zakken gaat altijd omlaag , dat is de wet van de zwaartekracht.
maar ik weet niet of het bij deutz ook zo zit
Inderdaad. daar is een woord voor. Pleonasme ofzo
nieuw ventiel kostte toen al 950 GULDEN. kan het nu ook al wel in euros kosten.
Snapt het nog niet helemaal denk ik( lol)