International 1055 - Brandstofpomp 1055 turbo
Ik ben bezig met een turbo op mijn Inter 1055 te bouwen maar voor een goede verbranding leek mij beste om pomp beetje te vervroegen. This een turbo van een 1455, maar hou eerst m'n eigen pomp gewoon, origineel staan ze op 15graden iemand enig ervaring mee waar ik hem beste opzetten kan . Gr.JosDe beste boeren staan aan wal
De agrarische sector staat bol van de ontwikkelingen. Op boeren.online worden er tientallen nieuwsberichten besproken en kennis gedeeld. Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!
Laatste reactie
Reacties
Heb jij daar verstand van dan? Jij rijd ook nog turbo-loos ????
dan vraag je hem toch even, hoe hij zijn pomp heeft staan.
als je de pomp meer brandstof laat geven, dan doet hij er ook langer over om het in te spuiten, daarom zul je de pomp een paar graden vroeger moeten zetten. maar ik zou zeker eerst niet meer dan 2 a 3 graden doen.
en ideaal is om het voor de waterrem te doen, dan kun je precies zien wat je doet, ook kwa koppel.